De var ett tag sen..

Även fast vi inte bloggar ser vi att det är många som läser ändå!
Lite dålig stil av oss att inte blogga... Tänkte bara skriva lite så att ni hänger med. Blueboy var halt för ett tag sen nu men är faktiskt idag friskare än frisk! Riktigt skönt, men eftersom han är 20 år och hans ben inte är 100% friska så ska jag inte hoppa han så mycket utan bara någon gång ibland. Vi vill inte att han ska bli halt igen och ha ont för det är så onödigt. Därimot så går det sjukt bra för henrietta just nu! Nästa gång hon bloggar får ni skriva att ni vill veta! Man blir så glad för andra när det går bra, dessutom har jag hängt med henrietta när hon tävlar och jag kan ju inte säga att jag inte blir sugen! Är sjukt taggad för att komma ut på tävlingsbanan och bara köra på. Men just nu får vi vänta med det ett tag iallafall. Klickade ett par super mysiga bilder för någon månad sen ni får se en bild och vill ni se mer får ni säga till!
/ Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0